Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Malin Johansson - 10 mars 2011 17:34

En bra dag idag! Var längesedan jag sa så om en jobbdag. Fick mycket gjort av sådant jag haft liggande samt hann tom hjälpa både en kollega och en annan avdelnign. Yippie! Skönt att det finns bra jobbdagar också.


Jösses vad bra jag har det här nere hos mor och far. Blir såååå bortskämd. Pappa tom har lagat frukost när jag kommer ner på morgonen. Han gick i pension för snart ett år sedan och är en hejare på att laga mat så det har blivit mycket av den varan under det här året. Lunch serverad och kvällsmat varje dag också. Mamma och pappa är världsbäst på att laga mat - så är det helt enkelt!   


Snart blir det räksallad efter det ska jag besöka faster Birgitta   


Igår när jag pratade med Göran och frågade vad missarna hade för sig så låg Saga i soffan i vardagsrummet och gottade sig i värmen från täljstenskaminen och gissa vart Baltazar låg....... i min säng med huvudet på min kudde....   Åhh vad jag saknar dom nu!


Imorgon blir det besök av kära kusin Emelie, lilla Ella, morbror Heinz och Susanne och jag hoppas om har vovven Zindra med sig också!   


Kram från mig!


Malin

Ovido - Quiz & Flashcards