Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Telefonen och bredbandet är åter! Hej omvärlden! :)

Av Malin Johansson - 6 januari 2012 17:00

Telefonen och bredbandet är åter! Hej omvärlden! :)


Jösses vilket i-landsproblem, men trevligt att det är löst ändå. Vi blev skapligt förvånade där vi satt i soffan framför brasan när telefonen plötsligt ringde  


Lugn dag på gården. Gjort rent åt alla djuren idag. Så rent och fint hos kaniner, höns, undulater och missarnas kattlåda så nu kan man "slappa" på den fronten resten av helgen. Skönt!


Så underbart att det bara är fredag idag! Hela härliga lördag och söndag kvar.


Nu ska jag fortsätta med soffmyset framför brasan  


Kram på er och ha en skön helg!


Malin

 
 
Ingen bild

Gertrude

6 januari 2012 18:32

Kramelikram från oss i Värmland och önskar er en riktigt go helg. Gôtt att telefoni o bredband är igång. Kram även till alla djuren.

Malin Johansson

6 januari 2012 23:59

Kramar tillbaka! :)

 
annica j

annica j

7 januari 2012 07:23

Ja vist får vi stora problem i dag när tekniken inte fungerar =/ Man kan ju undra hur vi klarde oss förr...

Skönt att ni fått ordning på det nu då :)

God fortsättning..

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Malin Johansson

8 januari 2012 20:46

Ja den här tekniken. Rent privat kan det ju vare lite av en befrielse att inte man kan komma åt internet, men jag jobbar hemifrån och är då beroende av att bredbandet funkar så på den fronten är jag mycket nöjd igen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 21 januari 2013 19:30


Ja att det varit stiltje här i bloggen är ju bara förnamnet.... Mitt sinne och min kropp har varit lite upptaget. Si sådär 9 månader och lite till. Lade energin under denna tid på annat än att blogga. Resultatet?! Evig kärlek!!! Det absolut bäst...

Av Malin Johansson - 21 mars 2012 22:01


Idag har Pärlan flyttat    Jag vet att han får det bättre nu när han slipper vara hackkyckling i hönsflocken här hemma. Han får nu bo med tre egna Hedemoradamer. Blev så tomt här eftersom han tytt sig till mig då han var utanför i flocken. Glad dock ...

Av Malin Johansson - 20 februari 2012 18:01


Nu har lilla Märta somnat in....   Märkte i lördags morse att hon återigen inte mådde bra. Hon fick ju äggledarinflammation i höstas och efter första antibiotikakuren blev hon bra. Dock återkom besvären vid 1:a advent och det blev ytterligare en ...

Av Malin Johansson - 15 februari 2012 20:25

Går du i tankarna att skaffa kanin?   Lena på Nygårds är en tjej som har jättefina Gotlandskaniner (6st) och Lejonhuvade (3st) som hon behöver få nya hem till. Fyra av gotlandskaninerna har genbanksintyg.   http://nygards.bloggagratis.se/2012...

Av Malin Johansson - 12 februari 2012 17:10

Vårkänslor! Underbara solen hittade hit idag från klarblå himmel!!  Vi har tom haft plusgrader!!   Susanna skulle ha kommit hit och masserat mig idag, men hon fick hoppa in och jobba istället då personal på hotellet blivit sjuk. Jag som hade se...

Ovido - Quiz & Flashcards