Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Är det idag det händer?!

Av Malin Johansson - 28 december 2011 09:26

Är det idag det händer?!


Dom har lovat snö i väderleksrapporten!!


Är trött på att se gröna gräsmattor, massor av plusgrader i December och halka runt på isgångarna i trädgården. Missförstå mig inte  - jag är ju svensk så lagom är bäst   Snö i massor och max -5 grader resten av vintern duger bra åt mig. Sedan får våren komma.


Baltazar är med och bloggar idag. Han ligger här i mitt knä och spinner. Han vill gärna ha ena tassen på datorn så jag undar vad han vill framföra  Jag fick nytt täcke och kudde i julklapp av mamma och pappa så Baltazar abonnerar numera på mitt gamla täcke. Sov på det på golvet hela natten. Han är för söt!


När jag vaknade imorse så låg Saga och sov så sött på husses bröstkorg. Husse sov också. Hann tyvärr inte få fram kameran.


Nej nu ska jag ut och mata alla djuren och sedan blir det frukost till mig också. Har lagt mig till med sovmorgon så här när jag har semester (låg och läste Zlatans bok i natt och kunde inte sluta. Fick tvinga mig själv att släcka 02.40)


Önskar alla en underbar dag!


Kram Malin


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 21 januari 2013 19:30


Ja att det varit stiltje här i bloggen är ju bara förnamnet.... Mitt sinne och min kropp har varit lite upptaget. Si sådär 9 månader och lite till. Lade energin under denna tid på annat än att blogga. Resultatet?! Evig kärlek!!! Det absolut bäst...

Av Malin Johansson - 21 mars 2012 22:01


Idag har Pärlan flyttat    Jag vet att han får det bättre nu när han slipper vara hackkyckling i hönsflocken här hemma. Han får nu bo med tre egna Hedemoradamer. Blev så tomt här eftersom han tytt sig till mig då han var utanför i flocken. Glad dock ...

Av Malin Johansson - 20 februari 2012 18:01


Nu har lilla Märta somnat in....   Märkte i lördags morse att hon återigen inte mådde bra. Hon fick ju äggledarinflammation i höstas och efter första antibiotikakuren blev hon bra. Dock återkom besvären vid 1:a advent och det blev ytterligare en ...

Av Malin Johansson - 15 februari 2012 20:25

Går du i tankarna att skaffa kanin?   Lena på Nygårds är en tjej som har jättefina Gotlandskaniner (6st) och Lejonhuvade (3st) som hon behöver få nya hem till. Fyra av gotlandskaninerna har genbanksintyg.   http://nygards.bloggagratis.se/2012...

Av Malin Johansson - 12 februari 2012 17:10

Vårkänslor! Underbara solen hittade hit idag från klarblå himmel!!  Vi har tom haft plusgrader!!   Susanna skulle ha kommit hit och masserat mig idag, men hon fick hoppa in och jobba istället då personal på hotellet blivit sjuk. Jag som hade se...

Ovido - Quiz & Flashcards