Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Jag älskar dig för evigt!!!

Av Malin Johansson - 21 januari 2013 19:30

Ja att det varit stiltje här i bloggen är ju bara förnamnet.... Mitt sinne och min kropp har varit lite upptaget. Si sådär 9 månader och lite till. Lade energin under denna tid på annat än att blogga. Resultatet?!


Evig kärlek!!! Det absolut bästa jag har åstadkommit i mitt liv!


Vår son. Född 2012-11-29, 4020gr, 53 cm.


  Oskar   Jag älskar dig för evigt!!!   Puss o Kram från din mamma   



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 21 mars 2012 22:01


Idag har Pärlan flyttat    Jag vet att han får det bättre nu när han slipper vara hackkyckling i hönsflocken här hemma. Han får nu bo med tre egna Hedemoradamer. Blev så tomt här eftersom han tytt sig till mig då han var utanför i flocken. Glad dock ...

Av Malin Johansson - 20 februari 2012 18:01


Nu har lilla Märta somnat in....   Märkte i lördags morse att hon återigen inte mådde bra. Hon fick ju äggledarinflammation i höstas och efter första antibiotikakuren blev hon bra. Dock återkom besvären vid 1:a advent och det blev ytterligare en ...

Av Malin Johansson - 15 februari 2012 20:25

Går du i tankarna att skaffa kanin?   Lena på Nygårds är en tjej som har jättefina Gotlandskaniner (6st) och Lejonhuvade (3st) som hon behöver få nya hem till. Fyra av gotlandskaninerna har genbanksintyg.   http://nygards.bloggagratis.se/2012...

Av Malin Johansson - 12 februari 2012 17:10

Vårkänslor! Underbara solen hittade hit idag från klarblå himmel!!  Vi har tom haft plusgrader!!   Susanna skulle ha kommit hit och masserat mig idag, men hon fick hoppa in och jobba istället då personal på hotellet blivit sjuk. Jag som hade se...

Av Malin Johansson - 22 januari 2012 08:41


1 Hedemoratupp söker nytt hem hos djurvän Vackra och snälla Hedemoratuppen "Captain Pearl" nu 20 veckor gammal söker nytt hem.  "Captain Pearl" har silverstänk i sin fjäderdräkt. Hemmet är mycket viktigare än priset. Vill att han ska få ett bra hem ...

Ovido - Quiz & Flashcards