Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Sista semesterdagen

Av Malin Johansson - 30 december 2011 09:28

Sista semesterdagen kommen.... usch vad fort det går! Dock 4-dagars vecka nästa vecka - skönt!


Vad har denna dagen att erbjuda då måntro? Vi ska få besök av kusin Magnus, Marina och Inez   Trevligt! På eftermiddagen ska jag åka till Kullans Kroppsterapi http://www.kullanskroppsterapi.se/ och få en timmes massage! Härligt!


Idag minusgrader ute, men snön lyser med sin frånvaro....Vill ju så gärna ha snö!


Hittade den här annonsen på blocket igår http://www.blocket.se/dalarna/Chihuahua_Jack_Russell_37728788.htm?ca=6&w=1 Måste vara den sötaste hundvalpen på denna jord just nu.


 

Jösses - mitt hjärta smälte! Hoppas verkligen den får världens bästa hem, men människor som älskar och bryr sig om den ordentligt. Har försökt med Andréas & Thobias (hade varit en perfekt hund för dom  ), mamma och pappa - eller kanske Lena och Mats!   


Ska njuta av den här sista semesterdagen!


Kram på er därute!


Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 21 januari 2013 19:30


Ja att det varit stiltje här i bloggen är ju bara förnamnet.... Mitt sinne och min kropp har varit lite upptaget. Si sådär 9 månader och lite till. Lade energin under denna tid på annat än att blogga. Resultatet?! Evig kärlek!!! Det absolut bäst...

Av Malin Johansson - 21 mars 2012 22:01


Idag har Pärlan flyttat    Jag vet att han får det bättre nu när han slipper vara hackkyckling i hönsflocken här hemma. Han får nu bo med tre egna Hedemoradamer. Blev så tomt här eftersom han tytt sig till mig då han var utanför i flocken. Glad dock ...

Av Malin Johansson - 20 februari 2012 18:01


Nu har lilla Märta somnat in....   Märkte i lördags morse att hon återigen inte mådde bra. Hon fick ju äggledarinflammation i höstas och efter första antibiotikakuren blev hon bra. Dock återkom besvären vid 1:a advent och det blev ytterligare en ...

Av Malin Johansson - 15 februari 2012 20:25

Går du i tankarna att skaffa kanin?   Lena på Nygårds är en tjej som har jättefina Gotlandskaniner (6st) och Lejonhuvade (3st) som hon behöver få nya hem till. Fyra av gotlandskaninerna har genbanksintyg.   http://nygards.bloggagratis.se/2012...

Av Malin Johansson - 12 februari 2012 17:10

Vårkänslor! Underbara solen hittade hit idag från klarblå himmel!!  Vi har tom haft plusgrader!!   Susanna skulle ha kommit hit och masserat mig idag, men hon fick hoppa in och jobba istället då personal på hotellet blivit sjuk. Jag som hade se...

Ovido - Quiz & Flashcards