Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Malin Johansson - 7 mars 2011 22:38

Idag har jag jobbat hela dagen som vanligt fast denna veckan jobbar jag hemifrån mamma och pappa i  Värmland. Det är underbart med bärbar dator   Tack snälla jobbet för att jag har denna möjlighet.


Full rulle på jobbet och kände mig mer som bläckfisk än människa ibland.... en sak i taget, en sak i taget.... Imorgon jobbar jag sent till kl. 18.


Efter att ha "skakat av mig" jobbet så var det dags för en trevlig kvällsfika hos Linn och Johan. Mysigt!! Det blir ju tyvärr inte att man ses så ofta, men huvudsaken är väl att man ses överhuvudtaget när tillfälle ges    Dom kommer upp till oss på Valborg och det ska bli jättekul!


Saknar min Göran, missarna och dom andra djuren   Han är så snäll som tar hand om djuren när jag är borta - love you Göran!


Nej - nu ska jag strax träffa John Blund.


Kram på er!


Malin

Ovido - Quiz & Flashcards