Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Malin Johansson - 17 februari 2011 21:33

På gott humör idag!   


Har varit och jobbat hos Pillan hela dagen och snälla Pillan hade bakat!!


Tipsade henne om denna häromdagen och den hade hon bakat!! Bästa Pillan!!   : http://www.bloggfamiljen.se/2011/02/13/ooey-gooey-brownies/


Nu var ju inte bakningen enda anledningen till mitt goda humör. Fick massor uträttat på jobbet. På vägen hem i bilen så poppade jag bra musik från radion och i kväll har jag myst i soffan framför brasan.


Har blivit lite telefon ikväll också. Pratat med bästaste grannen Angela, bästaste Lena R och bästaste mamma och pappa   Mamma och pappa har fel på sin fasta telefon och har haft i snart 5 dagar. När mamma ringde Telia igår igen för att kolla hur det hela fortlöpte så hade dom slarvat bort felanmälan som dom gjorde för 5 dagar sedan.... Jösses! Hoppas dom fixar det snart, men dom har ju mobiler som tur är när man vill prata med dom när man saknar dom långt där nere i Värmland   


Kände att jag och mitt goda humör ville se en postiv rolig och gärna romantisk film. Efter lite zappande lyckades jag hitta "Sweet home Alabama". Vilken tur!!  Me like!!   


Imorgon äntligen fredag igen! Hoppas på en bra dag på jobbet och en skön kväll. På lördag kommer fam Andersson/Svedberg på melodifestivalstradition. Ska bli kul!


Det ryktas om att det ska bli riktigt kallt ute igen..... det har jag inte beställt.


Förresten - tar gärna emot förslag på bra hönsnamn både på hönor och tuppen! Skriv en kommentar! (Dom förra vi hade hette Larz-Krister, Carina, Agda och Bertta).


Önskar alla en fin kväll!


Kramar Malin




Ovido - Quiz & Flashcards