Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Malin Johansson - 10 februari 2011 21:54

Full rulle idag igen på jobbet. Imorgon äntligen Fredag!! Härliga familjen Helge kommer på besök. Ska bli så kuuuuul!! Önskar man kunde ses oftare, men huvudsaken är ju att man ses överhuvudtaget trots allt.


Idag satt Baltazar och jamade högljutt på köksbänken. Torrfodret var slut för längesedan och då blir det ingen mer mat förrän på kvällen. Försöker tänka på storleken på magarna på missarna.... Jag jobbade ju så jag tänkte inte mer på vad han hade för sig. Hör en duns och ser Baltazar traska runt bland disken som låg på tork.... Jag tänkte "han hade väl ner ett av plastlocken". Hör sedan att han sitter och tuggar på något....... "men vad äter han på" tänkte jag... Jo vad har hänt. Han har lyckats välta paketet med Start som stod på köksbänken och står sedan och mumsar för glatta livet!   Ha Ha Ha - han måste ha varit bra hungrig. Jag gick snällt och hämtade några få torrfoderkulor åt honom och jösses vad lycklig han blev.


Oj vad det har snöat idag också. Har kommit hur mycket som helst. Tur man har snäll sambo som både skottat, huggit ved och dammsugit idag   


Nu är det dags att sussa!


Kram på er!


Malin

Ovido - Quiz & Flashcards