Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Malin Johansson - 9 februari 2011 21:51

Trodde jag skulle tappa förtståndet idag...  


Var på vippen att öppna dörren i eftermiddags och bara skrika rakt ut "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"   . Jag var stressad och allmänt upprörd. För mycket att göra på jobbet pga att vi just nu är en färre pga sjukdom. Vi som hade jobbat ikapp så bra i måndags.... vad hände sedan?! Svårt med låg stresströskel. Det är kul på jobbet, men det stör mig något så kopiöst att stressen påverkar mig så oerhört att jag blir på dåligt humör och tillåter mig att "stressa iväg" mentalt.... Man har ju bara två händer och vi jobbar så mycket vi bara kan. Man får gilla läget och sänka kraven lite på sig själv kanske och inse att man får jobba ikapp när alla är på plats igen... Imorgon måste det vara bättre. *Positiva tankar*


Det var i alla fall en ren fröjd att få stänga av jobbdatorn och ställa sig och laga lite mat. Idag blev det kyckling i lergryta med ris.


Kvällen i övrigt:


Har tagit hand om Angelas höns och kaniner och mina egna kaniner.


Kvällen har annars spenderats i soffan (väldigt ovanligt    i mitt liv )


Nu är det dags att träffa John Blund.  


Ha det underbart där ute!


Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards