Alla inlägg den 27 april 2011

Av Malin Johansson - 27 april 2011 20:15

Tomt i huvudet var det här...


En hektisk dag på jobbet med kunder som ringde om den ena klurigheten efter den andra. En kollega på påskledighet så det blev 1,5 timmas övertid idag för att hinna ikapp den tid som alla klurigheter tog.... Migrän har jag också.


Det postiva är att Göran gjorde jättegod stekt strömming och potatismos ivkäll - yummie!

Imorgon åker L på Solsemester till Fuerteventura  Härligt!! Önskar jag kunde krypa ner i resväskan.


Började nytt liv i måndags. Försöker dra ner lite på kolhydraterna och äta mera grönsaker. Försöka att inte äta godis under veckan utan bara på helgen. Jobbigt just nu med sambons godispåse 1 m bort. Den ropar på mig!! Göran säger att den innehåller grönsaksplopp - jag tror honom inte  Får se hur mycket nya livet orkar hålla i sig.... Försöker promenera mera också .Tur jag har bästa grannen Angela!   Imorgon blir det Zumba!


En kväll i soffan väntar..... idag har jag promenadpaus.


Kram Malin


Ovido - Quiz & Flashcards