Alla inlägg den 3 april 2011

Av Malin Johansson - 3 april 2011 19:06

Nystädat var det här! - så fantastiskt underbart och skönt!


Vi gick upp tidigt imorse och började med att veckohandla. Lugnt och skönt på ICA Maxi och vi var klara redan kl. 10.20 - vuxenpoäng!  


Väl hemma så höll dammråttorna på att ta över så äntligen hade jag avsatt en dag för städning. Göran motionerade dammsugaren och golvmoppen och jag tog kommandot över badrummen och dammtrasan. Så skönt när det är klart!!


Var helt slut efteråt och jag som skulle på promenad med bästa grannen Angela.... Fick ställa in det och Göran bäddade istället ner mig i sängen med en skön filt. Sov i 1,5 timme!!


Nu har vi "bonusdottern" Amanda på besök. Hans o Lindas dotter som är här ibland och umgås    Nåja 13 år är hon och snart 14 så det är väl inte så mycket nallar precis längre    Häst- och djurtokig är hon! Fantastiskt bra!


Snart ska vi hem till Hans o Linda och umgås.


Önskar alla en riktigt skön söndagskväll och en bra måndag imorgon!


Själv kommer jag börja morgondagen med en timmes massage kl. 08.00   


Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards