Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Malin Johansson - 23 januari 2011 20:06

Hej!


Då zoomin ska läggas ner där jag hade min tidigare hemsida/blogg så har jag bestämt mig för att prova på bloggplatsen istället   Den kommer handla om mig, mina djur och gården. Kanske ett och annat recept ibland.


Här är vi: Malin & Göran


 

Saga


 


Baltazar:


 

Fluffy:                         Smulan & Cindy:


       


Idag har jag haft tusen saker som jag borde ha hunnit med, men man hinner inte allt.... För att citera min kusin Emelie "prioritera är A och O"   . Ska försöka ha det i åtanke.


Idag hanns i alla fall följande med: Det blev rengöring åt kaninerna, bakat morotskaka, vedhuggning, disken, besök av Yvonne, sista bortplockningen av julen och promenad med Angela. Blev endel ändå, men känns som att man skulle behöva vara ledig från jobbet minst  tre dagar för att röja och städa här hemma. Tycker aldrig det blir någon riktig ordning.... hmm eller rättare sagt - när vi väl fått lite ordning så lyckas vi inte hålla den.... Måste bli bättre på den fronten. Borde åka till IKEA och fixa lite grejer.... planera lite kanske så vi kommer dit någon gång.


Nu blir det Solsidan på tv och snart sambons underbara pannbiffar!


Kram på er därute!


Malin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards